نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

هاشمی‌جواهری: با پایان دوره ریاست احسان اصولی سرپرست تعیین می‌کنیم | اصولی منع قانونی برای حضور در انتخابات ندارد

  • کد خبر: ۱۵۷۸۵۲
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
هاشمی‌جواهری: با پایان دوره ریاست احسان اصولی سرپرست تعیین می‌کنیم | اصولی منع قانونی برای حضور در انتخابات ندارد
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: بلافاصله پس از پایان حکم ریاست احسان اصولی در هیات فوتبال خراسان رضوی به جای ایشان با هماهنگی فدراسیون فوتبال سرپرست تعیین خواهیم کرد. برای هیات فوتبال برنامه‌های خود را داریم که در زمان خودش اعلام خواهیم کرد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علی‌اکبر هاشمی جواهری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت هیات فوتبال خراسان رضوی در حالیکه یک ماه تا پایان فعالیت قانونی احسان اصولی در این هیات باقیامنده، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات فوتبال خراسان رضوی را در نحوه مدیریت احسان اصولی می‌دانم و به هیچ عنوان از مدیریت هیات به لحاظ شفافیت مالی و عملکرد فنی راضی نیستم.

وی افزود: از زمانی که ایشان وارد هیات فوتبال استان شدند ۲ تیم لیگ برتری در استان داشتیم و فعالیت‌های فوتبالی خوبی در استان رقم می‌خورد، اما اصولی مدیریت موفقی در استان نداشتند. قطعا با رایزنی رییس فدراسیون فوتبال در صدد رقم زدن اتفاقات خوبی در فوتبال استان هستیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: احسان اصولی در تلاش است تا در هیات فوتبال خراسان رضوی باقی بماند، اما ما از قدرت قانونی خود استفاده خواهیم کرد تا به فوتبال استان سر و سامان دهیم. اگر در محافل عمومی و رسانه‌ای صحبتی پیرامون فوتبال خراسان رضوی نداریم به این معنی نیست که برای فوتبال خراسان رضوی برنامه‌ای نداریم. قطعا به فکر هستیم و به موقع اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

هاشمی جواهری در خصوص زمان برگزاری انتخابات و ثبت‌نام نامزد‌های انتخابی ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: اداره‌کل روندی را طی می‌کند تا به سود فوتبال استان باشد، البته با توجه به آیین‌نامه‌ها اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اختیار تام ندارد. اداره‌کل از قدرت قانونی‌اش استفاده خواهد کرد، اما باید با فدراسیون فوتبال رایزنی‌هایی داشته باشیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی اضافه کرد: با پایان حکم ریاست احسان اصولی به احتمال فراوان یک سرپرست برای هیات فوتبال خراسان رضوی تعیین کنیم. البته این اتفاق با هماهنگی فدراسیون فوتبال رقم خواهد خورد تا بتوانیم انتخابات سالمی رقم بزنیم. اینگونه نیست که به هیات فوتبال بی‌توجه باشیم و هیات فوتبال استان مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: ما یک کمیته کارشناسی با بزرگان فوتبال استان تشکیل داده‌ایم و با هماهنگی آنان کاری که درست باشد را انجام خواهیم داد.
هاشمی‌جواهری در خصوص ثبت‌نام احتمالی احسان اصولی برای دوره آتی هیات فوتبال استان تصریح کرد: بعید می‌دانم ثبت‌نام آقای اصولی برای انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی منع قانونی داشته باشد، مگر اینکه نهاد‌های نظارتی ایشان را تایید صلاحیت نکنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان برای هیات فوتبال گزینه به خصوصی مدنظر دارد یا خیر، گفت: قطعا بدون برنامه نیستیم و به موقع اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->